wtorek, 11 grudnia 2012

Ciastka z M&M's

1 masło
2 szklanki mąki
1/2 proszku do pieczenia
1/2 szklanki cukru
1/2 szklanki brązowego cukru
1 jajko
100 gorzkiej czekolady, pokrojonej
1/2 szklanki orzechów włoskich lub blaskowych (niekoniecznie)
1 paczka M&M's

Mąkę z proszkiem do pieczenia wymieszaj. Masło z cukrami utrzyj, dodaj mąkę (nie wszystko na raz) i jajko. Dokładnie wymieszaj, na koniec dodaj czekoladę i ew. orzechy. Włóż do lodówki na około godzinę.
Kulki wielkości orzecha włoskiego spłaszczaj dłonią na płaski placek. Udekoruj M&M's.
Piecz w temp. 180 st. około 10 minut, jak się zarumienią to znaczy, że możesz je wyjąć z piekarnika. Ostudź na czymś płaskim, żeby nie były powyginane :)

Jak ostatnio je robiłam wyszło mi około 50 szt. Nie przetrwały połowy dnia, chyba były smaczne... Ja przygotowałam je na radę pedagogiczną, ale myślę, że będą znakomite także dla dzieci.

Nie wiem dlaczego zdjęcie nie che mi się obrócić w lewo...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz