wtorek, 8 stycznia 2013

Blondies

200 białej czekolady (50 g grubo posiekać)
80 g masła
1/3 szklanki cukru
2 jajka
3/4 szklanki mąki
szczypta soli
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka ekstraktu z wanilii
1/2 szklanki obranych i grubo posiekanych migdałów

masło rozpuścić razem z czekoladą (150 g). Mąkę, cukier, sól i proszek wymieszać. Dodać jajka, ekstrakt z wanilii, rozpuszczoną czekoladę z masłem i dokładnie zmiksować. Na koniec dodać posiekaną czekoladę i migdały. Dokładnie wymieszać. Przelać do małej foremki (15x28 cm)
Piec 180 st. 25-30 minut.



Ja to ciasto robiłam w dwóch wersjach. W jednej nie dodałam 50 g połamanej czekolady i wydaje mi się, że było o niebo lepsze. W drugiej dodałam posiekaną czekoladę. Też było dobre, smakowało wszystkim, ale nie było takie puszyste. Na zdjęciu jest ta pierwsza moja wersja, tzn. bez czekolady w kawałkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz